Rejestr Umów

Umowy cywilnoprawne zawierane przez jednostki sektora finansów publicznych

obsługujemy

700

Jednostek Samorządu Terytorialnego z całej Polski

ponad

25

lat współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego

Czym jest rejestr umów?


Rejestr umów jest aplikacją internetową, pozwalającą na zrealizowanie obowiązku wynikającego z ustawy o jawności życia publicznego.

  • § Zgodność z projektowaną Ustawą o jawności życia publicznego - pełny tekst znajduje się TUTAJ
  • Rejestr posiada wygodne mechanizmy filtrowania i wyszukiwania zamówień
  • Każda modyfikacja jest odkładana w rejestrze zmian, analogicznym jak na BIP



Najnowsza wersja Rejestru Umów:

ZOBACZ, JAK TO DZIAŁA

Wysoka dostępność


System jest nie tylko responsywny, ale także dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych

  • § Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych jest w pełni zgodne z wytycznymi WCAG 2.0, które stanowią załącznik do Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych - PEŁNY TEKST
  • § Projekt ustawy o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (PEŁNY TEKST) zawiera w sobie wytyczne WCAG 2.1, z którymi nasze oprogramowanie jest zgodne.
  • Wersja Rejestru Umów dla osób niepełnosprawnych powstaje automatycznie, równolegle z wersją graficzną. Nasz mechanizm tworzenia stron dostępnych otrzymał certyfikat zgodności z WCAG 2.0 (na utworzonej przez nas stronie stepnica.pl został zastosowany analogiczny mechanizm, jak na naszym systemie eBOI)

Mobilność na najwyższym poziomie


Rejestr umów idealnie dopasowuje się do urządzeń, niezależnie od platformy sprzętowej i programowej

  • Tabele potrafią zawijać swoje kolumny, aby łatwiej było przeglądać dane na urządzeniach takich, jak smartfony, gdzie szerokość ekranu jest niewielka
  • Menu wszystkich naszych aplikacji chowa się, kiedy użytkownik korzysta z wersji mobilnej
  • Tabele wyświetlają dane w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać wielkość ekranu, np. większych tabletów czy komputerów stacjonarnych
  • Aby przyspieszyć działanie aplikacji, zastosowaliśmy najnowocześniejsze technologie - między innymi grafiki wektorowe zamiast rastrowych. Efekty tych zabiegów są mierzalne - Rejestr Umów uzyskał wzorowy rezultat w badaniu szybkości (więcej informacji - KLIKNIJ TU).



Cechy naszego Rejestru Umów


Wyszukiwanie

Zgodnie z projektowaną ustawą o jawności życia publicznego - nasze oprogramowanie umożliwia sprawne wyszukiwanie informacji

Sortowanie

Dane w rejestrze można sortować względem dowolnej kolumny, np. po dacie zawarcia, wartości przedmiotu umowy i danych o finansowaniu ze środków unijnych

Zgodność z WCAG 2.0

Serwis jest dostępny dla osób niepełnosprawnych - między innymi dzięki możliwości nawigacji bez użycia myszy, dostosowania kontrastu i wielkości tekstu

Uniwersalność

Oprogramowanie jest dostępne na każdym urządzeniu, wyposażonym w przeglądarkę internetową. Korzystanie z rejestru przez smartfona lub tablet nie stanowi przeszkody

Zgodność z Przepisami

System działa zgodnie z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych

Intuicyjne Zarządzanie

Główne cechy, dzięki którym nasze oprogramowanie cieszy się dużą popularnością, to maksymalna prostota zarządzania, szybkość oraz spójność paneli administracyjnych wszystkich naszych systemów informatycznych

Hosting i Backup

Usługa jest utrzymywana na naszych trzech niezależnych serwerowniach, wyposażonych w backupy, dzięki czemu dane są bezpieczne. Zapewniamy dużą szybkość działania naszych aplikacji internetowych.

Optymalne Rozwiązania

Tworzyliśmy nasze oprogramowanie od podstaw, wykorzystując najnowsze technologie internetowe i kilkunastoletnie doświadczenie. Zapewniamy najwyższy stopień bezpieczeństwa oraz kompatybilność ze wszystkimi systemami i platformami

Łatwe zarządzanie


Obsługa Rejestru Umów jest intuicyjna. Nauka korzystania ze wszystkich funkcjonalności nie zajmie nowemu użytkownikowi więcej, niż kilkanaście minut. Rejestr Umów wraz z panelem administracyjnym, tak samo jak wszystkie inne nasze systemy, działa na dowolnej przeglądarce internetowej i pod dowolnym systemem operacyjnym.

...

Lista umów

Lista wyposażona w mechanizmy sortowania i wyszukiwania ułatwia odnalezienie umowy do edycji.

...

Dodawanie umowy

Wystarczy podać niezbędne dane. System automatycznie sprawdzi, czy wszystkie wymagane pola są uzupełnione.

...

Dodawanie wielu użytkowników

Umowy może wprowadzać i edytować dowolna liczba użytkowników.

...

Pełna mobilność

Z wszystkich funkcji systemu można korzystać na dowolnym urządzeniu wyposażonym w przeglądarkę internetową.

Opinie naszych Klientów


Elektroniczny Samorząd


Doświadczenie i profesjonalizm

Od ponad 25 lat współpracujemy z jednostkami Samorządu Terytorialnego, m.in. tworzymy systemy informatyczne dla Administracji Publicznej. Wszystkie aplikacje są wykonane w najnowszych technologiach internetowych.

System Rejestru Umów realizuje obowiązek wynikający z projektowanej ustawy o jawności publicznego. Wszystkie umowy cywilnoprawne zawierane przez jednostkę sektora finansów publicznych są transparentne.

Kompleksowość i niezawodność

Nie tylko czuwamy nad aktualnością i zgodnością oprogramowania z wytycznymi prawa i zmieniającymi się standardami, ale także:

  • Świadczymy niezawodny hosting, na trzech niezależnych serwerowniach, wyposażonych w backupy
  • Zapewniamy wsparcie techniczne (telefoniczne i mailowe) i oferujemy szkolenia z obsługi naszych systemów
  • Integrujemy wszystkie nasze systemy w inteligentny sposób, aby ułatwić pracę urzędnikom i załatwianie spraw Interesantom

 Zestaw aplikacji

Skorzystaj z naszych rozwiązań!


Dostarczamy kompleksowe rozwiązanie, działające między innymi w oparciu o Ustawę z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005 r. nr 64, poz. 565 ze zm.).

500 jednorazowo

+ 100 miesięcznie

Rejestr umów

  • Zgodność z obowiązującymi przepisami
  • Pełna transparentość
  • Mechanizmy wyszukiwania i sortowania
  • Przejrzysty wygląd
* podane ceny stanowią ceny netto. Należy doliczyć VAT.

Napisz do nas - przekażemy dostęp do wersji demo Systemu Rejestr Umów!

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji o wdrożeniu systemu